…….

I ne znam šta mi se ovo dešava.

Od kud ti u mojim mislima?

Samo odjednom, nakon toliko vremena, opet si tu.

A ja izgubljena, spoznajem ono što sam davno spoznala o nama:

«Mi trajemo»

Tada smo bili djeca,

ono što smo osjećali bilo je previše za nas,

nismo znali iskazati to…

Čini mi se da svi samo prolaze pored mene,

probude osjećaj zaljubljenosti i nestanu..

A ti, ti nikada nisi nestao,

ti si nešto što ostaje, što ne može proći,

što ne zna kako da prođe.

Ti si osjećaj nikada u potpunosti iskazan,

a poznat, dobro poznat…

Mi smo kao nedovršen crtež,

fali nama još mnogo detalja.

Pitanje je hoće li ijedno od nas dvoje, ikada skupiti hrabrosti da popuni praznine ili ćemo zauvijek ostati izgubljeni u prošlosti.

Kazeš da ja te poznajem najbolje od svih, jer ja te volim, a voliš i ti mene.

Znam ja to da me voliš, ali volimo li se mi još uvijek na isti način?

adila
Ja sam Adila Alispahic,Rodjena sam u Berlinu,zivim u Bugojnu,zavrsila sam 7 razred idem u Prvu osnovnu skolu,Moji msn-ovi su: adila-asim@hotmail.com adila_bugg@hotmail.com adila_bugojno@hotmail.com

1 komentar

Komentariši