:)))))

Sve oko nas sto se desava je laz,cista laz.

Onaj koga volim i sto mislim da me voli

ponekad izgubim povjerenje u sve te njegove price..

Mnogi od vas se plase neuspjeha pa lako

odustanu,bez borbe za svoju ljubav, bez borbe

za zajednicki zivot.

Malo je onih koji su dovoljno hrabri i snazni

da postaju ono sto zele…

LJUDI SU UGLAVNOM…..KUKAVICE!

Povjerenje je najteze dobit a najlakse izgubit.

Puno puta se nadjem u tuznoj prici,

tuznoj ljubavi..

Mnogo puta pogledam na proslost i vidim greske

ali prekasno bude za to..

Jer odustali smo..

Odustali smo od ljubavi od svega onoga sto je

bilo lijepo,izgubili smo srecu koju smo mnogo puta dobijali

ali i gubili.

Ali ne vrijedi se prisjecati se toga jer je kasno

za nas,nasu ljubav…

Besmisleno je jer samo gubim na vremenu.

Znam da ga necu zaboravit.

Zelim ga,volim ga i ne mogu to da izbrisem.

Nije on za mene igracka.

On je za mene ostavio duboke tragove.

Tragove koji ne ne nestaju,

koji ostaju zauvijek…

Kazu ljudi da je ponos jaci od ljubavi.

Da li sam ja imala ikad imala ponosa?

Prije njega UVIJEK!!!

Promjenio je sve u meni,mene cijelu.

Postala sam ranjiva igracka koja igra kad on svira.

A odsvirao je hiljadu melodija laznih a za mene

najiskrenijih.

Svjesna svega sta miradi ja oprastam i idem dalje.

Vjerujem da Bog vidi sve da ce mu pomoci da

jednog dana shvati da sam ja ta!

Iako je on daleko,on je uvijek tu.

U meni je, samnom…zauvijek……

Jedina je utjeha to sto je opet jedini moj u snovima..

Moj i niciji vise.

Druga ne postoji..

Samo on ja i nasa ljubav, cista iskrena i neraskidiva!!

adila
Ja sam Adila Alispahic,Rodjena sam u Berlinu,zivim u Bugojnu,zavrsila sam 7 razred idem u Prvu osnovnu skolu,Moji msn-ovi su: adila-asim@hotmail.com adila_bugg@hotmail.com adila_bugojno@hotmail.com

1 komentar

Komentariši